Bitte Englischen Text korrigieren?

... komplette Frage anzeigen

1 Antwort

The cartoon was drawn by cartoonist Adams. I believe (besser: think) that the illustaration (RS) shows Angela Merkel and Nicolas Sarcozy on a steamroller. The steamroller is going off (???) the end of a cliff. There  (Grammatik; RS) expression is horrified (Formulierung). Behind the steamroller fixed on a rope (Hier fehlt ein kleines Wort.) is a little box, or a little trolley and he  (Pronomen) was (Zeit) towed. In the box  (Komma) I believe (s.o.) there is David Cameron. He raised (Zeit) his finger in the air with the message “I am the boss and you must do this (Grammar) things I would like (Ich würde mögen.) .

The steamroller would like  (Ausdruck) to symbolize the euro. The euro is a big part of the roller. I believe (s.o.) that the end of the cliff would like (s.o.) to symbolize the downfall about (Preposition) the euro. The cartoonist shows that Merkel and Sarkozy are strong enough to save the euro and David Cameron on rather (???) the UK is not a part of the Eurozone.

I believe (s.o.) there is no end in sight. After the euro crisis (Komma) I believe  (s.o.) 2011 is (Zeit) another crisis. The Greece and Spain crisis.  (kein Satz) After the new election in Greece being all the old (Ausdruck). The strongest countries  (Komma) for example Germany (Hier fehlt etwas.) lacing more billions packages (Ausdruck) and this is the mistake. This (Grammar) countries let drag always into the debt crisis (???).

Der letzte Abschnitt ist fast völlig unverständlich.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

AstridDerPu

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

Was möchtest Du wissen?