Frage von Giodeutschland, 16

Bite helfen sie mir, auf Englisch zu übersetzen?

Sehr geerte Damen und Herren,

mein Name ist BLA BLa, ich bin am 18.11 von Sabiha Gökcen Airport nach Moscow, um 20:30 geflogen. Mein ,,Gate,, war 444B und ich habe mein Schwarz Iphone 4s da gelassen. Ich habe es in Steckdosen rein gesteckt. Das war bei Ausgand von Toilette. Ich gebe Ihnen mein Nummer und paare Infos über Handys. Haben sie Vielleicht es gefunden? Wenn es möglich ist hätte ich gerne zurück mein Handy. Wer kann es abholen?

Antwort
von 0Lya0, 16

Dear Sir/Dear Madam
My name is BLA BLA, I was flying on 18th of November from Sabiha Gökcen Airport to Moscow. Flight was scheduled for 20:30. The Boarding Gate was 444B. Unfortunatly i forgot my IPhone 4S (Black Edition). It was plugged into the electrical outlet next to the Toilets Exit. If required I can provide you further information about this Mobile. Was this Mobile, by chance found? If so, I would like to get it collected. What are the requirements to get it collected?

Antwort
von Latenz, 11

Dear Sir or Madam,

my name is bla bla, at the 18.11.2015 at 20:30 I flew from Gökcen Airport to Moscow. My Gate was 444B and I`ve forgotten my Iphone 4S. It was plugged into the socket near the exit of the toilets. I`ll give you my number an a few informations about my Cellphone. Did you find it? If possible i would like to get my Phone back. Who is allowed to get it back?

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten