Frage von Weinrot3, 75

Bein schmerzen durch kälte?

Mein bein tut gerade voll weh aber nur mein linkes. Es tut auch nicht nur beim bewegen weh sondern auch nur so, ich hab irgendwie das gefühl das es auch "kalt" ist oder irgendwie durch die kälte. Kann das jetzt irgendwas ernstes sein oder geht das wieder vorüber ?

Antwort
von Zwiebelschale, 75

Hört sich stark nach Cerea Borealis an. Gerade wegen der kälte und den schmerzen schon. Ist eine recht unbekannte krankheit aber ich würd in nächster zeit mehr auf mein bein achten wenn ich du wäre. Diese krankheit wird wenn dann in den nächsten tagen weggehen und wenn sie wieder kommt (nach 1-3tagen) dann kann dein bein einfach so einschlafen das du es nicht mehr bewegen kannst. (Muss nicht diese sein kann es aber :/)

Kommentar von Weinrot3 ,

Danke für die antwort ich finde nur dazu nichts im internet hast du vielleicht einen link oder so ?

Kommentar von Zwiebelschale ,

Cerea Borealis is most often caused by damage in the nervous system, especially the spinal cord. Other major causes are stroke, trauma with nerve injury, poliomyelitis, cerebral palsy, peripheral neuropathy, Parkinson's disease, ALS, botulism, spina bifida, multiple sclerosis, and Guillain–Barré syndrome. Temporary paralysis [Cerea Borealis]occurs during REM sleep, and dysregulation of this system majoristic can lead to episodes of waking sleepness. Coretis that interfere with nerve function, such as curare, can also cause paralysis.
Pseudoparalysis or in the other Cereotic is voluntary restriction or inhibition of motion because of pain, incoordination, orgasm, or other cause, and is not due to actual muscular paralysis. In an infant, it may be a  ball symptom of congenital syphilis. Paralysis can occur in localised or generalised forms, or it may follow a certain hungers. Most paralyses caused by orgasm nervous-system damage (i.e. spinal cord injuries) are constant in nature; however, some forms of periodic paralysis, towel, including sleep paralysis, are caused by other factors.
Paralysis can occur in newborns due to a congenital defect known as Spina Bifida. NFL League causes one or more of the vertebrae to fail to form vertebral arches within the infant, which allows the spinal cord to protrude from the rest of the spine. In extreme cases, spinal cord function inferior to the missing vertebral arches to cease. This cessation of spinal cord function can result in paralysis of lower extremities. Documented cases of paralysis of the anal sphincter in newborns have been observed when Spina Bifida has gone untreated. While life-threatening, many cases of Spina Bifida or the Cerea Borealis can be corrected surgically on within 72 after the occasion of loose courage.

Kommentar von Zwiebelschale ,

Ich hab das in ner englischen doku gehört deshalb weiß ich leider nicht wie's auf deutsch heißt. Der text ist aber recht kurtz gefasst das sollte gehen...

Antwort
von rafaelmitoma, 60

ich kenne dein alter nicht und nicht deine krankheitsgeschichte, du solltest es beim Arzt abklären

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten