Frage von MyDuyen, 23

! Ist diese übersetzung richtig!?

About Fat: Fats are nutrients in food that the body uses to build nerve tissue (including the brain and nerves) and hormones. The body also uses fat as fuel. If fats eaten aren't burned as energy or used as building blocks, they're stored by the body in fat cells. Fat gives food flavor and texture, but it's also high in calories and excess amounts of fatty foods can cause many health problems. However, fat is still an important part of a healthy diet if kids eat healthier types of fat at the recommended daily amounts. Why Some Fats Are Healthy: Getting enough healthy fats is essential for growth and development. Besides supplying fuel for the body, fats: help the body absorb some vitamins, are the building blocks of hormones, are needed to insulate all nervous system tissues in the body, help people feel full, so they're less likely to overeat.
Fat is a great source of energy but has twice the amount of calories as carbohydrates or protein.

Hilfreichste Antwort - ausgezeichnet vom Fragesteller
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 17

About Fat:

Fats are nutrients in food that (optional) the body uses to build nerve tissue (including (---) brain and nerves) and hormones. The body also uses fat as fuel. If fats eaten aren't burned as energy or used as building blocks, they're stored by the body in fat cells. Fat gives food flavor (= AE; BE = flavour) and texture, but it's also high in calories  (Komma) and excess amounts of fatty foods can cause many health problems. However, fat is still an important part of a healthy diet if kids eat the recommended daily amount of healthier types of fat.

Why Some Fats Are Healthy:

Getting enough healthy fats is essential for growth and development. Besides supplying fuel for the body, fats (---) help the body absorb some vitamins, are the building blocks of hormones, are needed (Ich bevorzuge: required) to insulate all nervous system tissues in the body, help people feel full, so they're less likely to overeat.
Fat is a great source of energy (Komma) but has twice the amount of calories as carbohydrates or protein.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

:-) AstridDerPu

Kommentar von MyDuyen ,

Thx für die Verbesserung^^ Ich wollte eig. noch fragen was ich bei (--) verbessern soll :O und ich dachte das Komma beim Englsichen ist nicht Pflicht :c

LG ANI

Kommentar von AstridDerPu ,

(---) bedeutet, dass an diese Stelle kein Wort (hier: the) oder Satzzeichen (hier: :) gehört.

Kommentar von AstridDerPu ,

Schön, dass dir meine Antwort gefallen hat und danke für das Sternchen!

AstridDerPu

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community