Frage von vorname0205, 86

-----englisch text Überprüfung, bitte-----?

hallo, ich muss ein Kurzreferat über one direction halten und hab dazu einen text gemacht. 10 klasse, wär ganz nett wenn ihr mir die fehler die ich habe korrigieren oder markieren könnt:) vielen dank schonmal! über die Albums erzähl ich dann später auch noch was, das hat nur alles hier nicht hingepasst://

The beginning of the british-irish boy band one direction was their participation in the x-factor uk in 2010. Originally, all current members of the band had applied as solo candidates in the x-factor. But because no one of them was alone successfully, simon cowell, their mentor, decided to put them as a group together. Although they finished the competition in third place, they were immediately signed to Cowell's Syco music.

MEMBERS: Zayn Malik was born Zain Javaad Malik on January 12, 1993, in Bradford, a town located in the county of West Yorkshire in Northern England. He is of English and Pakistani descent. His father, Yaser Malik, is English-Pakistani and his mother, Patricia (known as Tricia), is English. He has one older sister, Doniya, and two younger sisters, Waliyha and Safaa. The Malik family belongs to the Muslim faith.

Louis Tomlinson was born on December 24, 1991, in the town of Doncaster in South Yorkshire, England. His parents, Johannah and Troy Austin, divorced when he was young, and he took his stepfather Mark Tomlinson's last name as his own. Tomlinson has five younger stepsisters: Georgia, Charlotte, Félicité and twins Daisy and Phoebe. His mother and stepfather later divorced. In 2014, Tomlinson's family grew with the arrival of two half-siblings. His mother welcomed another set of twins, Ernest and Doris, with current husband Daniel Deakin.

Liam James Payne was born on August 29, 1993, in Wolverhampton, a town located in England's West Midlands. His father, Geoff, works for the aerospace manufacturing corporation Goodrich; his mother, Karen, has worked as a nurse and a receptionist. Payne has two older sisters, Nicole and Ruth.

Niall James Horan was born on September 13, 1993, in Mullingar, County Westmeath, Ireland. His parents, Bobby and Maura Horan, divorced when he was a child. He and his older brother, Greg, moved back and forth between their parents' two households before settling in with their father.

Harry Edward Styles was born on February 1, 1994, in Bromsgrove, Worcestershire, in the West Midlands region of England. His parents, Des and Anne, divorced when he was 7 years old. He and his sister Gemma were brought up by their mother in the town of Holmes Chapel in Cheshire. His mother was later remarried, to Robin Twist. He is the youngest member.

One Direction released their first single What Makes You Beautiful 11 September 2011 in the UK and Ireland. It reached No. 1 on the British charts . The second single Gotta be You of their first album Up All Night was released on November 11, 2011 . up all night was 2011 the fastest-selling album in the UK.

Antwort
von Samika68, 55

But because none of them was successfully by themself, simon cowell, their mentor, decided to put them togehter as a group.

Ich würde alle Titel und auch den Bandnamen in Anführungszeichen setzen.

Es ist sehr biographisch, aber ok.

Kommentar von vorname0205 ,

danke für die tipps!! :)

und es ist ja noch nicht alles, der rest hat nur nicht mehr hierhin gepasst. hab noch etwas über den weiteren Werdegang geschrieben

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 39

Hallo,

warum sollten wir einen Text korrigieren, der abgekupfert ist?

Dein Lehrer ist nicht auf der Brennsuppe dahergeschwommen und wird das auch sofort feststellen.

Nicht einmal deine Quelle(n) nennst du.

AstridDerPu

ehrlich gesagt habe ich nicht ganz verstanden was du meinst..

liegt es daran, das ich nicht die quellen angeebn habe oder wie?

falls ja, die quellen sind:

Wikipedia, onedirectionfans.net , fan-Lexikon.de und biography.com

ich weiss wirklich nicht was ich falsch gemacht habe..

Kommentar von AstridDerPu ,

Du hast zum Großteil abgeschrieben!

Antwort
von MarikoTaigaki, 14

Ich würde gar nicht so viel über die Familie erzählen, das ist nicht relevant für das Referat. Ich würde auch noch deine eigenen Emotionen zu 1D einbringen, also was du mot ihnen verbindest und so.

Antwort
von FrozenYoooghurt, 50

Das ist das Niveau eurer Referate in der 10. Klasse? WTF. Gute Nacht.

Damit meine ich nicht deine Englischfähigkeiten...sondern schlicht das Niveau bei euch. Was ist das bitte für ein Kindergartenreferat?

es muss nicht heissen das wir allgemein so schlecht sind...mir liegt englisch nur nicht so. es gibt bestimmt leute die das besser machen würden als ich..

ausserdem ist es doch nicht schlecht wenn es leicht zu verstehen ist oder?

Kommentar von FrozenYoooghurt ,

achso

Kommentar von schorle22 ,

toller kommentar. Kennst Du den Spruch "Wenn Du nichts nettes zu sagen, schweig"?

Vielleicht hat der Lehrer gesagt jeder darf sich das Thema aussuchen. Ich habe welche über Haie und Geheimdienste abgegeben - ist das etwa besser?

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten